Cyklovýprava

Pro koho:
celý oddíl

Popis

Na cyklovýpravu se nás letos vydalo 18 dětí a 4 vedoucí, takže jsme byli dost zvědaví, jak se všichni nacpeme do vlaku. Překvapivě to bylo jednodušší, než když jsme s Luckou a Peťkou jely ke klubovně - základem všeho je totiž týmová spolupráce, takže jsme se rozdělili na 4 skupiny (každá s jednou vedoucí) a jedna z velkých holek stála vevnitř a my jí podávali kola. Určili jsme si i dvě cykloskupiny - žlutí a zelený holky, modří a zelení kluci. Nebylo to ani tak proto, že bychom se báli, že by to třeba holky nezvládly, ale aby nám dobře vycházely počty. A potom už jsme se vrhli na první část trasy - "starší" skupina jela z Rakvic, "mladší" z Podivína. Když jsme přijeli na základnu, už jsme tam měli batohy, takže jsme se ubytovali, najedli a až do večerky hráli deskovky.

Ráno byly některé děti asi už natěšené na výlet, protože vstávaly už po sedmé.. a bohužel stěny mezi pokoji nebyly příliš tlusté :) V osm jsme už vstali všichni, venku se pořádně rozcvičili a po vydatné snídani vyrazili na výlet. Jeli jsme okruh, který měl kolem 33 kilometrů a cestou navštívili několik zajímavých míst – například Hraniční zámeček, chrám Tři Grácie nebo Dianin chrám, kde jsme obědvali. U Grácií jsme se dočkali i obdivu nějakého pána (který nás fotil, abychom měli společnou fotku) – ptal se nás, co jsme zač a potom říká: „Kolik jedete? Tak 10, 15?“ a my na to, že 30. Docela koukal, jací jsme drsňáci. Bylo to kolem poledne a už jsme byli skoro v půlce.

Zpátky na chatu jsme dorazili kolem třetí, tak jsme se převlíkli a šli se podívat do Břeclavi. Zrovna tam probíhal nějaký festival, tak jsme přes plot zaslechli i pár písniček. My vedoucí jsme nakoupily jídlo na další den, děti si mohly koupit zmrzku, takže všichni byli spokojení. Potom jsme vařili večeři a po ní zase hráli hry, někteří se i zkoušeli. Konečně i děti vypadaly trochu unaveně a usnuly hned po večerce.

Ráno jsme měli k snídani palačinky (vymyslely to a z větší části i nachystaly Modrý holky). Potom následovalo velké balení a uklízení. Ale nejeli jsme jen na vlak, jak si někteří plánovali, brali jsme to zase i s výletem. Plánovaná trasa se v průběhu trochu měnila, takže nakonec „mladší“ a „starší“ skupina jeli jinudy. My („mladší“) jsme si vyšlápli snad první pořádný kopec a podívali se i na rozhlednu. Ostatní se zase projeli okolo nádrže Nové mlýny, my jsme u ní jen jedli, když jsme se konečně potkali. Pak následoval už jen krátký přesun do Šakvic na nádraží a cesta do Brna. Museli jsme přestupovat v Modřicích, kde zároveň s námi přestupovalo spousta dalších cyklistů a tak to trochu vypadalo, že se tam snad nevlezeme (aspoň to při pohledu na nás tvrdil průvodčí). Ale všecko se zvládlo, kvůli menšímu čekání vlaku jsme přijeli ke klubovně o chvilku později. Pro mě to byla super pohodová výprava a krásné počasí mě už úplně naladilo na léto, tak snad se to líbilo i ostatním. Ještě bych chtěla poděkovat Merlinovi i Bulíkům za převoz batohů.

Alča

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.