Podzimáky

Pro koho:
celý oddíl

Popis

Ve středu jsme se vydali na podzimáky do Mrákotína. Nejprve nás čekala hra po Telči, při níž jsme měli najít různé indicie, díky kterým jsme zjistili, kam se vydat dále na ubytování. Večer jsme se podívali na jeden díl seriálu Pevnost Boyard a seznámili se s touto motivací. Poté si každý tým vymyslel svoje jméno, vlajku a hlavně pokřik, které od této chvíle používal při každém úspěchu ve hře.

No a od čtvrtka nás už čekal souboj s pevností o klíče a indicie. Nejdříve jsme se ale vydali na výlet. Šli jsme se projít na zříceninu hradu Štamberk, poté i na skály a přírodní arboretum. Cestou zpět jsme se zastavili v obchodě, kde si všichni mohli doplnit zásoby sladkostí. Po návratu na ubytovnu jsme se navečeřeli a pak jsme bojovali o klíče. Mezi úkoly patřilo například vypít co nejrychleji půl litru vody, postavit pyramidu z karet, roztřídit čočku a hrách a podobně. Za úspěšné splnění se získávaly klíče.

V pátek dopoledne jsme stavěli draky, které jsme odpoledne i zkoušeli pouštět - někteří létali líp, někteří míň, ale všichni jsme si to aspoň vyzkoušeli. Absolvovali jsme i bláznivou štafetu, za kterou ti nejlepší dostali klíč. Po večeři u další série úkolů měli i ostatní šanci - museli například vytáhnout klíč z bahna, skákat v pytli určenou trasou, postavit co nejvyšší Jenga věž nebo se ke klíči projíst bábovkou. A pak následovala noční hra o první indicii, kterou všichni zvládli, i když se někteří trochu báli.

Další den nás opět čekal výlet, tentokrát na naše oblíbené místo – naše tábořiště. My vedoucí, kteří jsme věděli, kam se chystáme, jsme se těšili a pro děti to bylo překvapení. Někteří poznali, kde jsme, až na „téčku“ (rozcestí před táborem). V táboře jsme si zahráli vachbol a potom byl ošátkovaný Marťa a Zajda byla pasovaná na staršího táborníka. Po večeři jsme absolvovali další nástrahy pevnosti Boyard, tentokrát úkoly o indicie – například hádanky, slepou stezku nebo hru ruce/nohy. Před večerkou jsme se podívali na další díl seriálu.

No a v neděli ráno po sbalení si týmy z indicií postupně vyluštily hesla a protože to všichni zvládli, každý dostal část pokladu. Do oběda jsme hráli drobné hry a pak se vydali na cestu zpátky domů.

Alča

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.