Rodinka ZIMA 2013 - Chiranka

Pro koho:
rodiny, FC, vedoucí

Popis

Další ročník zimní akce pro rodiny, více informací ve zvadle. Prodloužený víkend na horách, pro lyžaře i nelyžaře.
V případě většího zájmu, než je kapacita ubytování, mají přednost členové Fan Clubu Severky s rodinami, plus vedoucí. Ale doufáme, že se s námi vydají na hory i nějací nováčci a nezaleknou se zaběhnuté sestavy :-) Těšíme se na vás!

Hanča

Více informací o akcích pro rodiny a rodiče najdete zde, nebo si přečtěte rovnou povídání o poslední ZIMNÍ Rodinky.

Rekapitulace účastníků: 30 ks + 4 do 3 let.
Hanča, Víťa, Pecka, Glosovi 4, Vaculíkovi 4, Buchtovi 3+1, Pražáci 3, Chyťovi 2+2, Tom Kříž, Fasorovi 3, Lukšijovi 3, Hlouchovi 2, Kromerovi 2+1

Jak jsme se měli...

V pohodové sestavě 30 účastníků, čtyř prcků do 3 let, dvou psů, plného parkoviště aut a hromady lyží, jsme se ve čtvrtek (a někteří až od pátku) sešli v penzionu Chiranka, Lipová-lázně. Skladba klasická Rodinková - no, pravda, někteří nám chyběli, ale zase jsme byli doplněni o jedny nováčky Kromerovy (od Buchtů) a v pátek obohaceni o rodiče Hlouchovy, kteří porušili svou tradici účastnit se jen Svářky a V3K a vyrazili si s náma užít relax na hory :-)

Penzion byl celkem fajn, všichni aspoň vypadali spokojeně - nejvíc pak rodiny s malými dětmi, které ocenily výborný dětský koutek. Nově zrekonstruované pokoje byly rozhodně nad naším tradičním standardem, protože sociálky přímo na každém pokoji, to jsme ještě na akci neměli :-) Snad jediným záporem bylo, že úroveň večeří měla drobet klesající tendenci (zato snídaně byly naprosto v pohodě) a hlavně došlo točený pivo - no ale s tím jsme původně ani nepočítali a tak aspoň došlo na domácí zásoby občerstvení a nevezli jsme je domů.

Bohužel jako na potvoru před naším příjezdem přišla obleva a déšť, takže sněhové podmínky nebyly takové, jak slibně to ještě týden před akcí vypadalo. Na běžky to nebylo vůbec, možná někde nahoře v té šedé mlze. Na sjezdovkách ale sníh byl a jezdit se dalo, i když okolí areálů vypadalo poněkud smutně. V pátek i v sobotu většina bandy lyžovala, zdejší areál byl vyhodnocen jako ideální pro rodiny s dětmi. A komu to bylo málo, ten mohl vyrazit kousek vedle na Ramzovou.

Já jsem první dopoledne doléčovala nachlazení a po poledni vyrazila s Pecčinýma psama a sestavou kolem malých dětí (vč. Renči s kočárem a Chyťovic dvojčaty) na procházku a "bobovat". Bobování vzalo za své po první jízdě, jelikož kopec nebyl nic moc, trávy víc jak sněhu a hlavně ty klobásy ze stánku tak hezky voněly... :-) Druhý den to mělo podobný průběh, jen jsem vyměnila sestavu (jen psi a dvojčata zůstali) a s Gábou, Lubou a Tomem jsme volným krokem dorazili na obhlídku lyžařského areálu. Tam jsme zkontrolovali většinu našich lyžařů a rovněž zde přišly na řadu klobásky :-) Odpoledne jsem pak vyměnila psy za Štěpána a doprovodila Ivču a další rodiny na průzkum hotelu Helios. Takže sportovní hodnota akce pro mě byla minimální, což mi však minimálně vadilo :-) Aspoň jsem se doléčila a cestou zpátky nemusela jako řidič s autem dělat přestávky na smrkání...

V sobotu odpoledne si někteří stihli i krátce zdřímnout a pak se vydali do bazénu hotelu Helios, kam jsme měli na hodinku volný vstup. Všichni si to moc pochvalovali a celý večer mi pak předhazovali, že příště ať se neopovažuju domlouvat jiné ubytování, než s bazénem a samozřejmě s vlastníma sociálkama na pokoji :-)

Večery jsme trávili povídáním u nejrůznějšího občerstvení, nechyběly nějaké ty deskovky a prohlíželi jsme i fotky z lokality budoucí akce Rakousko. Jeden večer jsem učila děti skládat hvězdičky z obalů od čajů, vytáhli jsme taky taneční podložku, ale největším hitem byl místní Xbox, nebo jak se ta věcička jmenuje. Kdo to neznáte - na televizi se promítá sport, který jste si zvolili, třeba bowling - čidla snímají vaše ruce a vy svým vlastním pohybem hrajete tu hru, ten sport. Takže došlo na zmíněný bowling, potom plážový volejbal, pinec, box, běh přes překážky a kdo ví, co ještě. Vyblbli se s tím malí/velcí bez rozdílu :-)

V neděli jsme bohužel museli brzo opustit penzion, takže akce pro mnohé skončila poněkud dříve. Řada rodin se vydala brzy domů, někteří ještě jeli lyžovat na Ramzovou (která působila jako jiný svět - je o kousek výš a tak tu bylo plno sněhu, ovšem i plno aut a mraky lidí). Já s Víťou, Peckou a Glosovýma jsme si udělali malý výlet do Lázní Jeseník, kde jsme se prošli po okolních lesích a kopcích, prohlédli si některé prameny a zkoumali Priessnitzovy vodoléčebné procedury (brr).

Akce byla fajn, příjemná, pro mě relaxační :-) Někteří už na akci rozebírali možnost vyrazit příští rok v lednu někam (sem?) na týden. Vím, že pro mnohé je víkend maximum, ale hollky na mateřské a s malýma dětma se o tuto možnost docela zajímaly. Tak třeba o tom někdy poklábosíme a zavčas nějaký areál zamluvíme. I když nepojedou tradiční účastníci, třeba by měli zájem někteří noví? No, uvidíme...

Hanča

Díky za fotky Víťovi a Senadovi.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Pražáci (31. 1. 2013 10:32)
Ahoj příjezd tak nějak kolem 19:00. Mirek
Luba (30. 1. 2013 19:52)
Stran příjezdu: budeme tam na 4 i dřív. Stran bufetu: ať otvírá ve 4 i dřív. Ráno kluci vstávají kolem 4, tzn. ať bufet otvírá ve 4 i dřív. A pokud bude bufet zavřený (třeba přes oběd), půjdeme i plavat. Luba
Hanča (29. 1. 2013 21:29)
Asi jsem to nenapsala dobře - buďte v klidu, ty věci, jak píšu že se VÁS BUDU PAK PTÁT - se vás budu ptát AŽ NA MÍSTĚ! Takže se tím nemusíte stresovat :-) Stačí mi jen vědět, kdy přijedete :-)
Hezký večer, Hanča
Slon (29. 1. 2013 21:27)
Ve zkratce:večeři na 19-tou nestíháme spíš tak ve 20,plavat půjdeme,skibus by jsme uvítaly a zbytek je na mě moc informací,které teď nedovedu relevantně vyhodnotit.Peníze do tlapky na místě.
Lukšijovi (29. 1. 2013 20:31)
Odpoved na mail: plavat pujdeme, otviraci doba bufetu je nam jedno, zaplatime cash.
Víťa (29. 1. 2013 20:25)
Odpoved na mail: plavat pujdu, ski-cokoliv nee, otviraci doba bufetu je mi jedno, zaplatim zitra na ucet.
Hanča (28. 1. 2013 10:23)
Sestava uzavřena. Upřesnění k době příjezdu a k ubytování pošlu dnes večer.
Doufám, že vás ještě půlka nelehne s chřipkou :-(
Jiřa (22. 1. 2013 12:51)
Kromerovi čt večeře ano, obědy ne - 2x
Jiřa (22. 1. 2013 12:20)
S námi pojedou Kromerovi 2+1 do 3 let. Zálohu má Ivča.
Slon (20. 1. 2013 13:03)
Já bych měl případně toho spolupracovníka jenom je tam problém s tím že jeho syn má přísnou dietu.
Zeptám se ho a dám zítra vědět.
Ďoubalík (16. 1. 2013 20:21)
Čau u nás to nevypadá, Blanka má nemocenskou a nemá vycházky na tak dlouho a nechce to riskovat. A s pupkem ji doma samotnou nechci nechávat. Tak bohužel někdy jindy.
Hanča (16. 1. 2013 16:56)
Definitivní uzávěrka je neděle 27.1. večer, kdy musím nahlásit počty lidí na stravování. Do té doby se prosím vyjádří Fajti, Karlin, popř. Hlouši :-)
Pecka dá vědět až jí zjistím, jestli tam můžou psi. Podle webu jo.

Volná místa ještě jsou, takže kdybyste o někom věděli, ať se ozve - někdo kdo zapadne do kolektivu :-)
Karel Zezula (10. 1. 2013 13:51)
naše rodina /já synové Adam a Tom / jede bez mamky
Renata F. (10. 1. 2013 7:45)
hlásím 3 ks :-)
Tom Kříž (9. 1. 2013 9:58)
Ahoj, hlásím další jeden kus. Čtvrtek večeře ano. Při společenských hrách můžete počítat s mou pomocí (pokud budu mít možnost předvádět se).