Výprava Severka mladší

Šmoulíci

Popis

Článek

V pátek jsme se všichni sešli u klubovny a vydali se na Krkatou Bábu. Nejprve jsme jeli vlakem do Tišnova a odtam autobusem do Hlubokých Dvorů. V Hlubokých Dvorech jsme nasadili baťohy, zapnuli bederáky a vypravili jsme se na cestu. Chvíli jsme šli po silnici, pak lesem a za chvíli jsme byli na Krkaté Bábě. Vybalili jsme spacáky, najedli se, a protože děti byly unavené, zalehly do hajan a po chvíli bylo úplně mrtvo.

V sobotu jsme vstali, šli na rozcvičku, umyli si zuby a už nás čekal teplý čaj a chleba s máslem a strouhaným sýrem. Po snídani se úplně zaprášilo a šli jsme ven hrát hry a nasbírat dříví na večerní oheň. Všichni hladoví jsme se vrátili zpět do tepla na oběd. Víťa nám uvařil francouzskou polívku a špagety s omáčkou, kečupem a sýrem. Po obědě byl polední klid, kdy všem slehlo a nabrali síly na odpoledne, v kterém nás navštívila Nastěnka z Mrazíka. Děti nacvičily divadlo pro Nastěnku podle filmu Mrazík, protože ho nikdy neviděla. Po krásném představení Nasťa odjela a děti si zahrály pár her a pak přišla večeře: rizoto. Jak všichni dojedli, přesunuli jsme se ven k ohni, který se nám nepodařil zapálit, protože dřevo navlhlo :-(. Tak jsme si aspoň zazpívali pár písniček a Víťa nám k tomu zahrál na banjo. Od „ohně“ se postupně ztrácely děti, které si brala Kukina na stezku odvahy. Všichni odvážně prošli stezku a šlo se zpátky do tepla na čaj a spát. Uběhl další den a děckám se nechtělo domů.

V neděli ráno nás probudily holky, jak si povídaly. Rychle jsme vylezli ze spacáků a šli ven na rozcvičku, vyčistit si zuby a rychle na snídani. Byl chleba s máslem a marmeládou. Všem to strašně chutnalo, a proto tu padaly rekordy, kdo jich snědl nejvíc. Kdo by řekl, že to vyhraje Monička, která snědla devět chlebů :-D. Dopoledne jsme sbalili všechny věci a děti dostaly dopis od Karkulky s prosbou o pomoc. To by nebyli oni, kdyby jí nepomohli, a proto se s chutí pustili do plnění úkolů od vlka. První úkol byl vymyslet pohádku pro vlka na dobrou noc (na konci článku), druhý byl recept a postup sobotní večeře a třetí byla největší zajímavost lesa. Ale teď byl čas na oběd, na který byly nudle na sladko. Po obědě se děti znovu pustili do úkolů a Kika šla zanést vlkovi splněné úkoly, za které dostala mapu ke košíčku dobrot. Po dlouhém hledání našli dobroty Vojta s Ondrou. Všichni dostali nějakou dobrotu, kterou si snědli na svačinu. Poté jsme uklidili chatu a vydali se na autobus. S bolavýma nohama a těžkými baťohy jsme došli do vesnice a čekali na autobus, který jel až za 45 minut. Jak ten čas letěl a děti blbly, z ničeho nic tu byl autobus. S drobným zpožděním jsme dojeli do Tišnova a museli jsme doběhnout co nejrychleji na vlak, jinak by nám ujel. Naštěstí jsme ho stihli a šťastně dojeli zpátky do Řečkovic ke klubovně, kde čekali rodiče.

Pohádka vlkovi - O Vendulce

Byla jednou jedna holčička a ta se jmenovala Vendulka a její maminka Maruška. Vendulka jí chodila do obchodu pro maso. Jednou šla do lesa a uviděla vlka. Vendulka si myslela, že je to pes. A zeptala se ho, jestli je zatoulaný pejsek a vlk řekl: „Ano, jsem zatoulaný pejsek.“ Vendulka řekla: „Ty chudáčku, pojď se mnou do bezpečí.“ A když ho maminka uviděla, tak řekla Vendulce: „Vendulko, zbláznila ses? Vždyť je to vlk.“ Vendulka: „Ne maminko, vždyť je to pejsek, podívej, jak je roztomilý.“ A maminka řekla Vendulce: „Jen se podívej jakou má barvu.“ Vendulka se lekla a řekla: „Vlku běž pryč! Běž pryč!“ A vlk rychle utekl a Vendulka s maminkou se radovaly.

Fotogalerie

(Omluvte, prosím, zhoršenou kvalitu fotek)

Info před akcí

Víkend v přírodě v tábornickém srubu se spaním na matracích, hrami a spoustou zábavy.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.