Expedice Vltava - na úvodní stranu

...doma...
na den 7. srpna Historie

Pošta

Na této stránce najdete zprávy zaslané vámi na tábor a taky vzkazy od nás z tábora.
Zasílání zpráv bylo ukončeno, sledujte dále web Severky

Námi zaslané zprávy jsou označeny tučně.
Starší 12.8, 7:51
Fotky NÁLEZŮ jsou v Galerii, račte si vybrat a ozvat se. Budu v klubovně zase nejspíš v sobotu přes den, čas ještě nevím přesně, kdyžtak se ozvěte. Hanča

11.8, 11:17
Fotky nejmenšího Buchty jsou v Galerii ! Hanča

10.8, 15:04
Ztráty a nálezy: Budu v klubovně ve středu od 17 do 17:45 hodin. Je tam zejména plno ručníků, ale i různé oblečení. Stavte se! Naopak se hledají černé tepláky Toma Roháčka, nemá je někdo? / Hanča

7.8, 21:16
JO - A HLAVNĚ POHODA ! :-)

7.8, 21:15
ZÁVĚREM... Děkujeme všem za pozornost a že jste byli s námi. Vaše zprávy nám dodávaly elán a občas nás i povzbuzovaly, abychom to nevzdali. Přes všechny útrapy jsme s vedoucími hodnotili tábor jako povedený a že jsme si ho opravdu užili. Dny na vodě byly úžasně pohodové, ale mnohé jiné taky, zažili jsme plno zážitků (dobrých i horších, ale hlavně silných :-D ), byla bezva banda. Humor včetně toho šibeničního nám vydržel do poslední chvíle. Nikomu se nic nestalo a všichni se vrátili v pořádku domů. Věříme, že si to užily i děti a že si ještě nad fotkama (a videem? :-) ) zavzpomínáme. Náš záměr, udělat po čase zase expedici, odpočinout si od stereotypu na stálé základně a zažít něco dobrodružství, se zdařil na 300% :-D Není snad mezi námi nikoho, kdo by se teď netěšil na pohodlí naší staré dobré a vytuněné louky u Kalicha :-) Takže ahoj za rok !!! No a za necelý měsíc v Severce :-) Hanča a spol. (A klasická sestava samozřejmě ve středu u Baby...)

7.8, 21:05
A POSLEDNÍ DEN: Ráno jsme se probudili a slyšeli, jak déšť bubnuje do střechy stanů a Máni. Venku se opět začala bažina tiše, ale nesmlouvavě plížit pod naše nohy. Kolem desáté už bylo opět všude bahno. Balili jsme věci a snažili se zůstat co nejvíc suší, dařilo se to ale míň a míň. Ve finále byli všichni docela rezignovaní, zmokly nám trochu i batohy a spacáky, stany byly sbalené tak, že z nich crčela voda. Jediné štěstí bylo, že jsme zpátky jeli autobusem a ne vlakem - čekala by nás ještě cesta s báglama na kopec na vlak. Po posledním obědě, kterým tentokrát byly hot-dogy :-) jsme natahali poslední věci do busu a do Máni a vyrazili domů. Teď už jsou snad všichni odbahnění a usušení, stany se suší v klubovně (díky Ďoubalíkovi a Honzovi Pražákovi) a Máňa s Víťou a Zbyňou už snad taky dorazila. Zítra nás čeká další šichta, sušíme a uklízíme. Tak já se na to jdu vyspat :-)

7.8, 20:57
PŘEDPOSLEDNÍ DEN/NOC: Včera v noci jsem vám chtěla ještě napsat víc věcí, ale noc byla náročná a po třetí ráno jsem se přistihla, že píšu do zprávy blbosti, jak už spím a něco se mi zdá :-) Fakt, popisovala jsem věci jinak, než se staly. Tak jsem to smazala a šla radši spát. Neboli aspoň dodatečně: Večerní pasování na vodáky bylo trochu ostřejší, ale myslím, že se moc povedlo a stálo za to. Plno "čumilů" z kempu se na nás bylo dívat. Doufáme, že děti krom pupínků od kopřiv nemají jinou újmu. Každý okusil dle slov rituálu "kopřivy, co jsou na břehu Vltavy, větve, co ho ošlehají, když neuřídí svou loď. Pak bahno, které pozná, když se cvakne, no a vodu, které se občas každý vodák napije :-)" No a pak je plácnutí pádlem poslalo do vody. Nikdo nám u toho po Vltavě neodplaval :-) A nikdo taky pasovací rituál neodmítl, všichni byli stateční a šli do toho. Nemyslete si, my někteří vedoucí, co jsme letos stáli stranou nebo pomáhali, jsme totéž absolvovali v roce 2002 na naší první Vltavě, takže dobře víme, zač je toho loket. Pamatuju si na to živě. / Následovala další luxusní večeře našeho Severka Burger House, tentokrát tortily. Měli jsme jich celkem 150, ale ani se nesnědly všechny :-D Hamburgrů včera bylo kolem 80. / Po večeři jsme šátkovali Martina a pasovali Anku, jak už vám psal Ďoubalík. Kolemjdoucí v kempu dost koukali :-) / Po uložení dětí, kdy už tuším začalo pršet, nás čekala závěrečná porada, jako na každém táboře. Zhodnotit, co se povedlo a co ne, kdo to jak vidí a taky co kdo zamýšlí za rok. Kdo pojede a do jaké role. Protože někteří z nás se krapet rozvykládali, trvala nám porada pěkně dlouho. Potom Ďoubalík dokončil přezkoušení budoucích rádců, my s Víťou jsme dali fotky na web, a někteří šli spát. Kolem druhé až třetí hodiny pak některé z nás čekalo noční pasování rádců, které proběhlo klasickým utajeným rituálem nedaleko kempu. Máme tedy nové rádce, Barču a Majku. Gratulujeme, vítejte mezi námi :-)

7.8, 20:30
ZTRÁTY A NÁLEZY: Včera (v pátek) než začalo pršet, jsme sundali ze šňůr nějaké věci, ještě ne zcela suché. Už se nám pro neustálý liják nepovedlo je rozdat dětem. Všechno zítra rozložíme, aby to proschlo a bude to k rozebrání občas když se vyskytnu v klubovně. Mimo jiné už zítra od 11 hodin asi do pozdního odpoledne. Další termíny zde budu uveřejňovat a pokusím se i nálezy pro vás vyfotit . H.

7.8, 20:20
DOMA... Zdravím všechny ze svého obýváku :-) Venku stále lije, ale už mi to tolik nevadí. Nahrála jsem vám na web fotky z dneška, abyste to měli komplet. A doplním na závěr několik informací. Tak nás sledujte i nadále :-)

7.8, 10:26
Jeste vam dluzime informaci o novych prirustcich v radach taborniku, starsich taborniku i radcu. Po veceri jsme osatkovali Martina Fajta na tabornika s pravem nosit oddilovy satek, nasledne byla pasovana Anka Stepankova na starsiho tabornika a okolo treti hodiny rano jsme pasovali v tajnem ritualu Barcu Hlouchovou a Majku Ludvikovou na radce. Gratulujeme vsem jmenovanym a doufame ze budou i nadale platnymi cleny oddilu. Doubalik

7.8, 9:48
Posledni pozdrav z lijaku z Krumlova. Od rana huste prsi, prijedeme mokri. Chtela jsem vam popsat posledni udalosti, ale ted na to vazne neni prostor. Pokracujeme v Brne. Zpravy uz detem prosim nepiste, nebude prilezitost jim je precist. Dekujeme vam za prizen, ahoj v Brne! Hanca a zbytek expedice

7.8, 3:32
Truhličku, o níž jsme později zjistili, že váží 19 kilo, odnesli kluci z Bubáků až do tábořiště. Dělení kořisti bude až zítra. Večer nás ještě před večeří čekal slavnostní rituál Pasování vodáků - všichni předstoupili před "Pána vod" a pomocí speciálního rituálu (kopřivy, větve, bahno a lektvar) byli povýšeni pádlem a skočili do vody. Všichni to přežili v pohodě, nebojte se :-) No a za odměnu potom všichni dostali k večeři luxusní tortily... Bylo to na 1 s * / Mám ještě další drby a novinky, ale nechám to až na zítra, už mi padá hlava na počítač. Nerada bych napsala nějaké bludy :-) Dobrou... Hanča

7.8, 3:20
Docela sranda byla, když děti seděly před Muzeem Tortury (útrpného práva), obličeje umazané ještě z grafitového dolu a hrály si s řetězy (z pokladovky). Vypadalo to jako živá reklama na muzeum :-)

7.8, 1:51
Ještě před odchodem z města jsme dali chvíli rozchod. Většina dětí i vedoucích si koupila Trdelník, sladkou rouru za 40 korun :-) A zde došlo k tomu, že jsme poprvé za dlouhou dobu využili naše KPZ!!! Je to opravdu krabička poslední záchrany, protože děti ve svých KPZ našly drobné peníze, takže si mohly koupit ledovou tříšť, i když jinak už neměly ani korunu :-) To bylo radosti!

7.8, 1:45
Dopoledne jsme tedy byli ve známém Grafitovém dolu. Rozdělili nás na dvě skupinky, navlíkli do mundůrů a vybavili čelovkama. Více na fotkách. Bylo to fajn, dětičky i vedoucí se pobavili, někteří nám málem uletěli, to když slečna průvodkyně pustila obří větrák :-) Pak jsme se provizorně naobědvali a hurá na vyhlídku na věž. Cestou jsme si prohlédli nádvoří hradu a krásné výhledy na celý Krumlov. A nakonec jsme se pustili do závěru celotáborové hry. Děti už měly celou mapu a tak chodily kolem centra a hledaly - cílem bylo najít 5 klíčů. Nakonec se vše podařilo a poslední stopy vedly podle nákresu k Muzeu Tortury. Tam děti překvapivě nalezly podezřelou truhlu, ke které by mohlo pasovat našich 5 klíčů. Zeptali jsme se paní na pokladně - byla naprosto skvělá, nehnula brvou a dětem dovolila, aby si truhličku odnesly, protože o ní neví a asi je v muzeu navíc. A tak jsme objevili kýžený poklad, truhlička byla plná dobrot.

7.8, 1:31
Máme za sebou nabitý den. Přes katastrofické předpovědi dnes bylo celkem pěkně - pršelo jen trochu v noci, ráno potom trošinku mrholilo, když jsme šli do Grafitového dolu, a pak hodinku sprchlo, když jsme byli uvnitř. Ale jak jsme vylezli ven, bylo už zbytek dne mírně pod mrakem, ale pohodově. Občas jsme šli až do triček :-)

6.8.2010, 20:22
Zdravíme Kristýnu a všechny účastníky tábora. Užijte si poslední večer!!!
Edovi
6.8.2010, 18:10
Ahoj Kájuško,už se na tebe moc těšíme,posíláme pusinky
mamka,tatka Sára
6.8.2010, 17:32
Milá Terko, jsem teď na návštěvě u vás. Moc děkuji za poštu od tebe. Dnes mám zrovna svátek, ale slavit ho budeme i s dalšími oslavenci až zítra s tebou na Měřindě. Už se na tebe moc těším a přeji ti šťastný návrat.
OLA bábke z Měřindy
6.8.2010, 16:30
Poslední pozdrav všem táborníků a zvlášť Ondrovi. Už se na Tebe těšíme a na vyprávění zážitků. Baťoh vysypem před dveřma!
Nesvadbovi
6.8.2010, 16:16
Ahoj Barčo po velmi vtipném popisu všeho co děláte mám pocit,že se ti ani nebude chtít domů.Už máme okna a taky strašnej nepořádek tak nevím do čeho zítra přijedeš,nemáme balkony,moc se na tebe těším,pozdravuj Kajku a pozdravuje vas Robert
busovka
6.8.2010, 12:40
Cau Severaci,

Lucce a Petce posilam (asi posledni) pusu, mamka s Martou jsou na chate - ja si "uzivam" v praci a sam doma ...

Fotky z Krumlovskych jezu jsou uzasne - zajimalo by mne, jestli nekdo jel na plastovkach slajsnu "U Lyry" - ja jsem byl puvodne odhodlany se tam vykoupat, ale po Martasove zachvatu (vylil se mu kelimek s vodou a natrhanou travou) mne to preslo (s nalozenyma lodema se tam vsichni, kdo to zkusili, potopili).

Az 2 pary vysusenych stariku a starenek s napisem "Vodacti starobni duchodci", kteri to hrave sjeli pres jez (i kdyz bez bagaze), nam ukazali, ze se jeste mame dost co ucit ;)
Bulik
6.8.2010, 11:09
Ahoj Hani,

už jsi uvažovala o dráze spisovatelky? Nebo zahraniční reportérky? Tvoje zprávy jsou lepčí než se dívat na Novu :D Díky
Petra a Kája
6.8.2010, 10:09
Ahoj Maky! Za chvíli odcházím z práce balit a zítra ráno vyrážíme za tebou. Už se všichni těšíme na tebe i na dovolenou. Vyzvedneme si tě v kempu v Krumlově!

mamka Manová
6.8.2010, 8:18
Ahoj Gábi,sledujeme zprávy i fotky z tábora. Vypadáto dost dobře, tak správně akčně. Těšíme se, až nám to budeš vyprávět.Z bláta už asi nevyjdete, ale to nevadí, doma to všechno odbahníme. Zítra ahoj :-)
mamka Motyková
6.8.2010, 7:50
Vzkaz na posledni chvili pro sefa klanu odmitacu potravy:
Martine,
zkouska hladu se nepocita do zkousek pro ziskani satku. Muzes tedy v klidu zase zacit jist.
...nechapu, proc ti to jeste nikdo nerekl...
Tatka Fajtak
6.8.2010, 7:38
Ahojký NIKÍŠKU,
Moc moc tě všichni pozdravujeme a už se na tebe těšíme.Přejeme Vám ať už moc nevymoknete.Hned na neděli pro tebe máme překvapující překvapení.
3/4 Krejčiříků
6.8, 0:25
Tak už nám prší... Ale večerní hamburger party byla luxusní :-) Dobrou noc. Hanča

5.8.2010, 23:19
Ahoj Romčo.
Všichni tě moooooc pozdravujeme.Těšíme se na tebe až nám budeš vše vyprávět.
Střechuldi
5.8.2010, 21:51
Ahoj Ráďo, přečetli jsme si super zprávy z tábora od Hanči, prohlídli fotky a už se na Tebe moc těšíme. Jen jedna špatná zpráva, nemáme koupelnu a vanu, není hotová a do soboty nebude :-), teta Marta i teta Marcela budou na dovolené, babička Marcela je taky bez koupelny, taky spravuje, tak jestli máte v kempu sprchu, tak toho využij :-)
Nekužáci
5.8.2010, 21:43
Ahhooójjjj všichni,posíláme poslední pozdravy a přejeme úspěšný závěr tábora.Přelouskali jsme všechny zprávy,koukáme na fotky a moc se těšíme na vyprávění zážitků. Už se těšíme na sobotu až vás zase všechny uvidíme. Pusu posíláme Tomovi a Marťovi,pořádně si to ještě všechno užíjte!!!
rodina Edems
5.8.2010, 21:10
Ahoj Fildo,posíláme velký pozdrav Tobě i Tomovi,viděli jsme na fotkách,jak vám to sluší v bahýnku v holinkách.A taky tu Tvoji useknutou ruku-no FUJ!Ale konečně víme,proč jsi takový šikula-měl jsi obě pravý!!!Tak si ještě užijte poslední dny a v sobotu se už moc těšíme.Čau
mamka,taťka,Simča B
5.8.2010, 20:53
Děkujeme moc za vyčerpávající informace, držíme palce ať je počasí milosrdné a užijete si poslední den a zvládnete dobře balení domů.
Ahoj Terko, jsme rádi, že nejsi v seznamu zraněných a těšíme se na tebe!!!

mamka, taťka a André
5.8.2010, 19:27
Ahoj Maky Manová, posílám ti pozdrav z Brna! Díky za pohled. Mám se dobře, chodím na brusle, venčím Kara, chodíme na tenis. Už se na tebe těším a až přijedeš, tak se mi ozvi a můžeš se přijít vykoupat.
Kamča F.
5.8, 19:04
10) Jo a ještě jedno info - dnešek je dnem drobných úrazů. Za tento den jsme myslím ošetřili víc drobností, jak za celou dobu tábora. Děti mají roupy a blbnou a co chvíli se někdo odře nebo tak. (Mimochodem, už jsme byli ve špitálu, před dvěma dny se Anka řízla do polštářku prstu a pro jistotu jsme ji zavezli k doktorovi, kdyby to chtěl šít. Nechtěl. Dal jí mašličky - to umíme taky :-) Ale nevadí. Anka má prst zafačovaný a je v pohodě.) No a perlou dneška je úraz Pepeho: po bojovce běžel směrem k tábořišti a nechtě naběhl na natažený drát (chyběl kus plotu, ale drát tam byl a nebyl vidět) a švihl se mezi oko a nos (a švihlo to s ním o zem). Stejně jako s Ankou, skončilo to mašličkama (prý u stejnýho mladýho doktora s melírem), ale aspoň jsme klidní. Pepe je za frajera s třema mašličkama na kořeni nosu a komentuje to se svým typickým ledovým klidem: "Dřív jsem hrál basket, teďka budu závodně nabíhat do plotů" :-) Sranda prý musí být :-) Teď jsem si celou historku nechala znova převyprávět a všichni se za břicho popadají. Pařez líčí, jak Pepa běží a najednou jako ve filmu, jako by mu někdo podrazil nohy, se skácí k zemi. Pařez k němu s hrůzou dobíhá, Pepa vstává a hlásí: "Tak co je, do háje?" Drát totiž fakt nebyl vidět. Pepa: "Běžím a najednou ležím???" Ještě mi tady radí katastrofické scénáře, co mám na web napsat, ale radši vám píšu pravdu :-) Máme tu zrovna veselo, Vladěna má typický záchvat smíchu, děti sluply dnes už třetí sváču, puding, a Ďoubalík začíná smažit ty "hamburgry". Děti se nespokojeně ptají, zda budou i "čízy". Jako cheeseburgery. Já z nich snad odpadnu, banda jedna nevděčná :-) No prostě opět pohoda. Akorát jako obvykle, asi nebude trvat dlouho. Déšť se očekává zítra od rána. Tak se mějte a kdybychom se neozvali, v sobotu ahoj! :-) Hanča

5.8.2010, 18:43
Ahoj Hani,

nedočkavě jsem přečetla nové zprávy :o)) díky za ně. Všem vedoucím skládám velkou poklonu, jste skvělí, bezvadní, úžasní!!! Kryštofovi posíláme velkou pusu a těšíme se, až nám bude vyprávět všechny zážitky.
Renata
5.8, 18:41
9) A už jen krátce k dnešku, čtvrtku: Od rána pohoda, ale od dopoledne je víceméně zataženo. Přesně podle Aladina ale neprší, jen není sluníčko. Je to celkem příjemné, stejně všichni po včerejšku docela "hicujeme" - asi únava a neustálé změny teploty, slunko, kosa, voda, slunko, kosa... Dnes je ještě OK, ale na zítra čekáme slíbený déšť a je nám vyhrožováno i velikou průtrží mračen, tak uvidíme. Už jsme asi zvyklí. Na zítra je v plánu Grafitový důl, centrum Krumlova, věž, muzeum a hlavně závěr celotáborové hry. Archeologové dnes dopoledne vybojovali v bojovce poslední instrukce k pokladu a tak se ho zítra vydáme hledat. Jinak dnes relaxujeme, sušíme věci, děcka pletou náramky z bavlnek... A taky jsme spáchali postupně další velkou hygienu ve sprchách, umyli hlavy atd. No a ještě předtím vyrazila asi půlka lidiček na jezy v Krumlově (ostatním se nechtělo). Fotky budou :-) No a zlatým hřebem dneška bude doufám večeře, protože budeme dělat hamburgry! Dnes tedy snad budou večeřet i obvyklí odmítači potravy, v čele s šéfem klanu Martinem Fajtem :-) Hamburgry budou z "lančmítu", ale dětem to neříkejte, oni nám na všechno skočí :-) Salámu Junior třeba vytrvale už řadu let říkají šunka (podle dětí: měkký salám=šunka, tvrdý salám=salám), takže až budou po vás doma chtít "tu dobrou šunku, co na táboře", tak abyste věděli, co je to zač :-)

5.8, 18:30
8) A tak se stalo, že jsme teprve za tmy byli zabydlení a teprve v půl jedenácté jsme večeřeli. Některé děti nevydržely a usnuly bez těstovin. Ale hlavně že jsou všichni v suchu a že jsme si den užili. Zítra se zrelaxujeme. A krom toho - všichni byli odpoledne U Fíka v bufetu a hranolky šly na odbyt :-) Zapomněli jsme potom i na odpolední svačinu - u bufetu to nemělo cenu a potom jsme to díky adrenalinu z jezů naprosto vypustili. A tak "se končí den, už je čas k spánku", děti už chrápou, dnes nekecají :-) A vedoucí usínají na poradě. Tak to by byla středa :-)

5.8, 18:26
7) Za jezy už to bylo krušné, protože nám byla už zima, děcka modrý pusy, no nejvyšší čas přistát. Naštěstí kemp už byl za zatáčkou. Bylo už moc pozdě - přistáli jsme po 20. hodině, ale i tak jsme plavbu z Rožmberka do Krumlova dali za krásných 6 hodin i s hodinovým zewlingem U Fíka :-) Rychle vytahujeme lodě, taháme je nahoru na naše tábořiště, převlíkáme se do sucha. Kluci manévrují s Máňou po parkovišti až nakonec parkujeme těsně vedle našich stanů, paráda. Všude budíme rozruch, chlapi si nás (Máňu) chodí prohlížet a někteří zamáčknou i slzu :-) Mimochodem, naše Máňa, to je opravdu to nejlepší, co nás mohlo na expedici potkat. DĚKUJEM! Neumím si představit, jak bychom to tady bez ní zvládali. Už nikdy jinak :-) S obyčejnýma trapnýma dodávkama jsme skončili :-)

5.8, 18:16
6) Protože jsme tedy pluli rychle, za chvíli jsme už byli u Pískárny. Tam jsme měli původně stanovat na jednu noc. Ale rozhodli jsme se, že valíme dál a tento nocleh vynecháme - ušetříme si jedno balení. A tak plujeme a plujeme, opět leháro a "prostě pohoda", já si užívám prima plavbu na Pálavě s Kryštofem, jsem poprvé zadák, protože jsem poprvé na vodě bez psa :-) Je to dneska fakt pohoda, Kryštof ani nemusí moc pádlovat, v klídku to uřídím sama, voda nás krásně nese. Úsměv mi tuhne na tváři až před prvními jezy. Tunel ve Větřním zvládám na pohodu, ale před Papouščí skálou, když koukáme ze břehu a radíme se, jak jez sjet, je mi kolem žaludku divně jako před zkouškou. Jedu jako poslední z nafukovaček (plastovky až za náma), všem děckám přede mnou radím, jak jet, ale sama jsem napnutá :-) Zvládli jsme to ale krásně, necvakl se nikdo, ani plastovky. Prostě - hlavně pohoda :-)

5.8, 18:09
5) Vypluli jsme až po 14.hodině, ale protože bylo hodně vody, řeka nás rychle nesla. A tak i když někteří začátečníci se motali na lodi jako hodiny, naopak zkušení vodáci se flákali, nepádlovali a dělali blbosti, přesto jsme pluli rychle a už za necelé dvě hodinky jsme byli U Fíka. To je tam, co obvykle zastavujeme, nalevo kemp, napravo kemp a mezitím splav. Tam už čekal Ďoubalík a Víťa, nechali tu auto, kterým se za náma vrátili (Máňa už stojí v Krumlově a hlídají ji tři dočasní marodi - Zbyňa a Vláďa a Majka). Po pauze v bufetu a koupačce na splavu vyrážíme dál. Dětičky se koupaly ve vestách a nechaly se vozit proudem až pořádný kus za splavem :-) Naštěstí tu bylo vody jen po pás, tak to bylo OK :-)

5.8, 18:00
4) Dopoledne jsme jen balili a uklízeli. Trvalo nám to strašně dlouho, protože jsme plno věcí tahali do Vltavy a nebo do umývárky opláchnout. Byla dost sranda dívat se na Vikingy, jak táhnou do Vltavy dřevěnej party stůl a myjí mu nohy :-) Proti Ďoubalíkovu přání "odjíždíme v 10 s autama, do 11 jsme zpět a pak hurá na lodě" jsme se mírně zpozdili. Auta byla připravena a naložena cca kolem 13 hodin :-D A nastala další zápletka, protože nám nechtěla naskočit Máňa. Všichni chlapi leželi pod autem nebo tam aspoň koukali, krom Karla, který pokojně hajal na plachtě u nachystaných lodí. Když už jsme vymýšleli náhradní řešení, klukům se povedlo Máňu přemluvit a ozvalo se její spokojené brumlání s občasným zakašláním. Sláva. Kluci odváží auta, my se rozdělujeme do lodí a vyrážíme na vodu bez nich, doženou nás někde na půl cesty. Počasí je úžasné, na modrém nebi se honí mráčky. Není ani vedro, ani zima, zkrátka pohoda :-)

5.8, 17:52
3) Ve středu jsme se ráno začali balit, venku mlha a bahno, hotovej pes baskervilskej :-) Měli jsme dost šibeniční humor, třeba když jsem váhala, jestli si mám brát s sebou opalovací krém :-) Jaké bylo naše překvapení, když se začala mlha zvedat a pod ní vykouklo modro! Začala jsem pohánět děti (které se bezstarostně rochnily v gumákách v bažinách...), abychom začali všichni rychle kolektivně POZITIVNĚ MYSLET: Je vedro, je krásně, úplně se vidíme na lodích, jak se sluníme, paráda, mmm... Jak to tak popisuju a děti se snaží do té představy vpravit, povídá Pepe otráveně: "No, to zas budu spálenej...!" :-D Představil si to asi moc důkladně.

5.8, 17:46
2) Tak kde jsme to ve vyprávění skončili, milé děti? :-) Už vím, v bažině. Tak tedy, deštivé úterý jsme přežili, večer už dokonce nepršelo a podařilo se nám rozdělat oheň, takže jsme seděli kolem a zpívali, četli si zprávy od vás a taky jsem četla dětem naše oblíbené "ulítlé pohádky". Mám s sebou totiž takové malé pohádkové sešitky z dětství, jsou tam třeba norské pohádky, pohádky z Mikronésie a tak různě. Třeba Nevěsta s borovicí na hlavě, Rongerik a Rongelap atd :-) (Mami, pamatuješ? :-) ) Pak následovaly naše tři ukolébavky - krom klasiky Spinkej a později přidané Hajduly dajduly (aby hůř nebylo, to by nám stačilo...) máme konečně slova a akordy na Mravenčí ukolébavku :-) Po uložení dětí měli vedoucí malou bojovku - všichni se někam uložit. Povedlo se, využili jsme mimo jiné opět Ďoubovo auto a taky blízkou starou neobydlenou táborovou kuchyni s terasou. Tak dobrou...

5.8, 17:38
1) Opět se hlásíme z Krumlova... Vaříme večeři, půlka bandy jela na jezy a druhá půlka relaxuje, já s Honzou a Pepem kuchtím. A u toho vám napíšu, jak jsme se měli. Budu to odesílat postupně, aby se mi to neztratilo, kdyby spadlo připojení :-)

5.8.2010, 16:17
zdravíme statečné vodáky a vodačky, hlavně Peťuli a Vilíka! Doufáme, že vám už neprší a spíte v suchu. Když jsme ve Spolí spali v červnu, tak tam bylo tolik vody, že se nám kačeny potápěly vedle stanu:) Pomstěte nás a upečte je na ohni! Držíme palce vedoucím, aby vydrželi až do konce.
Petra a Kája
5.8.2010, 15:03
Ahoj Makulíno, posíláme další pozdrav z Brna :). Včera sme byli na Babě a dneska budeme ležet :). Měj se moc hezky :) :*
M+T+T Glosovi
5.8.2010, 14:29
Ahoj Terko, moc Tě všichni zdravíme a přejem všem krásný a nekomplikovaný zbytek pobytu ( spíše cestování) bez újmy na zdraví. Až přijedeš domů, tak nám zavolej. Díky za pohled a měj se fajn.
Škrdlovičáci
5.8.2010, 13:12
Ahoj BARCO,pos9l8m ti na rychlo pozdrav z prace doma ja vse vzh;ru nohama,mej se hezky