Letní Vandr

pátek 17. 6. - neděle 19. 6. 2022
celý oddíl zvadlo

Esa + Smajlíci + Pandy

Na letní vandr se tři nejmladší družinky v Severce spojily a vydaly se v celkovém počtu 12 dětí a 5 vedoucích z Tišnova směrem do Chytálek. Cesta to nebyla dlouhá, tak jsme se ještě v pátek zastavili hned za Tišnovem a osvěžili se v říčce Loučka. Podél ní jsme potom pokračovali až ke zřícenině hradu Lúčka. Rozdělali jsme oheň, navečeřeli se a šli jsme spát.

V sobotu ráno jsme se v klidu nasnídali a šli se vykoupat do rybníka u Dolních Louček. Zde jsme strávili celé dopoledne. Potom přišla nejnáročnější část naší cesty, především kvůli velkému vedru a nedostatku vody. Nakonec jsme ale kolem čtvrté odpoledne dorazili do cíle, konečně se napili vody, pořádně se najedli a ochladili se v potoce. Potom už jsme jen odpočívali a čekali na starší družinky. Večer jsme si na ohni opekli špízy.

V neděli jsme si už jen dali brzký oběd a vyrazili do Řikonína, odkud jsme se vlakem svezli zpět do Řečkovic.

Ondra N.

Exoti + Paraziti

I dvě nejstarší družiny se na vandr spojily. Celkem 5 dětí a 3 vedoucí se tak vydali z Řečkovic vlakem do Tišnova. Tam jsme si nakoupili na celý víkend a šli najít nocoviště u rozhledny Křivoš nad Štěpánovicemi. Na rozhlednu vedl prudký kopec, ale zvládli jsme ho a odměnili se krásným výhledem. Místo na spaní jsme vybrali hned u rozhledny, tam se totiž nacházelo ohniště, lavičky i odpadkový koš. Po večeři jsme si ještě povídali u ohně a kochali se výhledem a pak už šli spát. Někdo do hamaky, zbytek na rozhlednu.

V sobotu ráno jsme posnídali a seběhli zpátky pod rozhlednu. Naše trasa vedla po modré značce přes Kaly a Skryje, kde jsme si dali oběd v penzionu. Pak už jsme šli podél řeky Bobrůvky do Újezdu u Tišnova a přes kopec na cílové místo u Chytálek. Tam jsme se potkali se zbytkem oddílu. Někteří se šli koupat a pak už jsme chystali večeři - špízy.

Nedělní dopoledne jsme strávili odpočinkem, přecejen bylo dost teplo. Pak jsme si uvařili těstoviny s červenou na oběd a vyrazili za mladšími družinami, které už na nás čekaly na nádraží v Řikoníně.